Lindhen Älskar Eken - 070826

image172
                        "Varför ser vi Mongo ut på alla bilder för?"
                                                    
       För mig är du den underbaraste,unikaste och har jag dig så har jag allt jag behöver.
        
                             
     Utan dig så existerar jag inte,men när jag är med dig så existerar ingenting annat.


________________________________________________________________________


Haha,skrattade faktiskt först när jag hittade detta inlägg i arkivet. Så länge sen,men ändå känns det som förra veckan nästan.
Kommer ihåg dagen precis och det gör inte ont innuti att tänka på den,vilket känns otroligt skönt. Jag ler fortfarande när jag tänker på hur otroligt varmt det var den dagen och särskilt i mitt rum efter allt vattenrkig.
Jag är glad för allt jag fått,eller som vi fått. Allt vi upplevt tillsammans och lärt oss av varandra.
Du har och kommer alltid ha en stor inverkan på mitt liv, så tack för att du funnits vid min sida och bara helt enkelt varit du. Det absolut bästa som någonsin hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback