För allt vad det är värt ..

Jag är sämst. På att uppdatera bloggen plus mycket annat. Sista tiden har varit..hektisk på många sätt,både i skolan och privat. Det stämmer verkligen att tvåan är det mest tuffa året då kraven höjs oerhört. Kanske så orkar jag ta mig tid för att skriva nu just för att jag har så mycket att skriva om nu, så mycket inombords som jag måste ta i tu med. Både när det gäller mig själv och andra. Och just nu så känns allting meningslöst och vintern verkar bli en ännu gråare och tristare vinter än väntat. Men jag har insett något, något som kommer få mig att orka igenom. Och inget annat,absolut inget,verkar viktigare än detta just nu. Så även fast jag har annat att koncentrera mig på i skolan som känns viktigt just nu också så vet jag att långsiktigt så väger det här betydligt mer i mitt hjärta och jag tänker hålla fast vid mitt hopp och min tro om att allt ska bli bra igen, vad jag än tvingas göra. För i mina tankar och i min själ så känns det så rätt och värt det och jag släpper det aldrig.
Det, eller Du, är det viktigaste för mig.

 









Something to hold on
to ..                                            

Kommentarer
Postat av: Mathias

Älskar dig så himla mycket älskling, du är mitt allt!

2008-12-07 @ 20:33:52
Postat av: Mathias

Älskar dig så himla mycket älskling!!!!

2008-12-07 @ 20:34:35
Postat av: EllinorhjärtaMathias

Och jag dig, tills mitt sista andetag :)

2008-12-10 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback