I'm back!

Efter ett helt sommarlov av totalt noll bloggande, tror jag att jag börjar komma igång igen.
Hänt så mycket på sistone. Vet inte vart jag ska börja. Det kommer väll så småningom..


                                                 


                                              
Ja jag vet, "Gud vad gammal" och att det är Anders Johansson
gör inte saken bättre,tyckte extremt illa om honom i FF,,men texten gick rakt in i mitt hjärta från första gången jag hörde den för ungefär 5-6 år sen.                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag KOLLAR inte på den serien, men OM jag kollade (vilket jag gör ibland i smyg) :P så gillar jag faktiskt inte Peyton. jag gillar den andra tjejen; whats her face?

Postat av: Ek

YOUR BACK TO WORK =D

2008-08-16 @ 19:50:07
Postat av: Ellinor

P:brunetten,bitchen?

jag kollar inte alls haha :D

2008-08-17 @ 12:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback