Where´s the Miniskirt,made of snakeskin?

  Godmorgon,dagen började med att jag inte tog mig upp ur sängen. Förns typ klockan 7 alltså alldeles för sent för att hinna till skolan..Bestämde mig för att äta en lång frukost och ta god tid på mig och faktist läsa en svenska bok som måste läsas innan nästa tisdag ikväll,plus att arbeta med historiaprojektet så att jag gör någon nytta iallafall. Förtillfället sitter M och spelar HALO 3 och trakasserar mig för att inte kunna spela? ttsss.
Hur som helst,jag har en bra hårdag och så får ingen se det. Jag lyckades även bra med sminket idag och även det för ingenting?  Jag är hungrig fast jag åt frukost för en timme sen typ och sur p.g.a utvecklingsamtalet imorgon,på toppen av det ska jag jobba efteråt till klockan 17:00(vilket är jättebra,men kommerbli så trött).
Nu vill jag bara lägga mig i sängen,kolla på Våra Bästa År och låtsas att det är 
sommarlov..             

Dagens mysterium: Vem tog Julias slamp-kjol i lördags?

                                        image333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback