Rongedal for the win!

                          

 Takes just a minute to like it. Ja inte fanns det någon enda som inte sjöng påden här idag eftr att vi fått i uppgift på idrotten att "skapa" en showdans.Om det blir så bra är frågan,våran dans innebar bandyklubbor som mickstativ så ganska tveksamt..men underhållande var det! Christian var som vanligt taggad föruppgiften och gav järnet på "christandansen" och knäppandet med fingrarna.Även Oskar gillade låten,men hur han fick för sig att rulla fingrarna till ImseVimse-Spindelförstår jag inte riktigt? haha,söt!
Så nu kommer det antagligen sluta med att jag sjunger och lyssnar på den här låten hela kvällen hos mathias (som föressten var hur gullig som helst och lagade middag till oss när jag kom).
Blir till att sova här då nattsömnen aldrig störs av något här plus att vi ska kolla på premiären av Desperate Housewifes,trots att vi redan sett till avsnitt 10 och det börjar med avsnitt 6 nu..
Imorgon är jag ledigför övrigt,fast egentligen inte då dagen ska tillbringas med att samla in pengar till Malwaihjälpen med Ebba&Andrea. Vi ska stå med insamlarbössor i högsta hugg och sjunga om det så behövs på stan.För det här sattsar vi på! Men först och främst ska jag ta tag i Svenska bokrapporten som måste göras nu,har verkligen ingen lust men väldigt glad att Inger lät mig göra den tills på torsdag ändå.

Ha en trevlig tisdagskväll..

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha, ja den var ju bättre an Charlottes låt i alla fall. xD Charlottes låt lät som 10000 andra schlager låtar, Rongedal var i alla fall lite roliga :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback