Rödmålade naglar och nerklottrade händer

Efter en söndag med en tur till Kista och till Barkarby/Outlet för att byta mina hörlurar till ipoden och även försöka hotta en 'hot' höstjacka (för att härma julia) är jag helt slut. Det var likadant igår,jag hade sovit jättemånga timmar natten innan men igår iväll när jag kommer hem inte senare än 10,så däckar jag i sängen och somnar på en gång. Tror jag måste gå till läkaren igen och kolla min järnnivå,det var så här det började förra gången när jag blev sjuk. Inte bra inte bra!
Var nyss ute på en promenad,skulle handla lite till mamma och även fast det ösregnade ville jag ta mig ut,inte rört på mig på hela dagen nästan. Nu är jag helt slut,vill ta en dusch och sedan få massage..och sedan sova,jag har ingen ork till någonting alls,dessutom är det skola imorgon. PLUS - jag ska jobba hos mamma efteråt i några timmar,men det är bra för jag behöver pengarna.
Eftersom jag inte läste tidningen imorse,min morgondag försvann faktist helt för jag gick upp i innihelvetes sent,så måste jag catcha up lite genom att läsa på aftonbladet. se. Har märkt att jag endast är inne på den sidan på kvällen,då jag känner mig i behov av lite nyheter. Har tydligen varit någon dödskrasch i Thailand, 2 svenska ungdomar är döda,ja men alla andra då? Dom som inte är svenskar? Eller juste,dom kanske inte räknas.
Vi får läsa vidare om det sen,ska kolla på nyheterna vid 22' då kanske man får höra något mer detaljerat.
Kan också tillägga att kvällen blev inte bättre av förlusten(ja,förlusten) för AIK mot Halmstad ikväll,2-2. Usch och fy,vi ska ta SM-guld i år,jag känner det i benen och har hoppats jättelänge nu. Det här skulle bli vårt år  jag vet det.

Nu tappade jag skrivlusten totalt,hade tänkt mig ett riktigt lååångt inlägg,men det får sluta ungefär här. Vet inte vad det är med mig,känns ansträngande att bara sitta här och skriva på tangenterna,kanske ljuset från datorn som gör så det snurrar till i huvudet? Gillar definitivt inte att känna såhär. Får se hur det blir med skola imorgon.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Aaronlena

Sehr schon, gut gemacht


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback