Prisoner of your love

Jag måste få säga att jag känner mig u t b r ä n d. Så här många dagar utan ordentlig sömn och jag klarar inte mer snart. Vad hände med mitt eget avtal om att gå och lägga mig vid 21:00 ikväll? Jag har ingen aning.
Mamma kom hem och jag började hjälpa henne att packa,hon och pappa åker till Härjedalen över helgen. Vilket innebär en ensam helg för mig,eller två kvällar med massa trevligt sällskap här för jag hatar att sova ensam i vårt hus,det knakar överallt och "något" går runt.
Insåg just att jag börjar halv 9 imorgon och inte prick 8,vilkt betyder lite längre sovmorgon och det välkommnas alltid!
Däremot har jag lite dåligt samvete för att jag inte åkte på klassens dag idag,sov över i UV hos Mathias och var jättetrött när jag vaknade,och Rosendal's slott lockade inte särskilt mycket i ovädret som kom helt oväntat. Det åskade,blixtrade,regnade OCH HAGLADE idag. Snart är vintern här,i Oktober redan säkert,jag lovar. Och jag måste hitta en vinterjacka,när jag inte ens har en för hösten. Panik
Nu ska jag titta på några intressanta videor Mathias skickade,man vet aldrig vad det är för något han fått för sig att ladda ner. Kaffedags/fikastund/mor-dotter-samtal i soffan väntar!


                                              
                                                                   image180

        

                               Sötaste rosa äppelhalsbandet från Ms Bijoux,Accessora.se 249 :-.
                                                        Dit går nog mina sista hundralappar.

Kommentarer
Postat av: Eken

Hahaha jag? Det var du som bad mig tanka ;)

2007-09-04 @ 21:54:56
Postat av: Nicklasastri

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback