Pastasallad till middag

Åh denna var söt och jag älskar verkligen fisk-halsband. Även detta var lite udda men fint..

Hade tänkt börja laga mat föressten strax,men fastnade hos Accessora.se som vanligt. Tror det blir Pasta med avokadomix - med bönsallad. Är jättehungrig,även fast jag ätit frukost 2 ggr idag känns det som.
Hade en mysig kväll hos mathias igår som var supergullig och lagade middag åt oss när jag kom,tänk om fler gjorde det. Är ovanligt pigg för jag brukar vara jättetrött efter att ha varit där och knappt sovit något alls,vi brukar snarare vara uppe halva nätterna..Igår blev det Desperate Housewifes avsnitt blandat med SaganOmRingen-trilogin. Hade väldigt mystiska drömmar inatt efter det också..
Just nu vill jag ha helg förevigt och inte tänka på bokrapporten till Engelskan jag ska börja skriva,nej nu måste jag börja laga mat!



                                                       image188

Kommentarer
Postat av: Mathias

Din länk funkar tyvärr inte :(
PYTT-I-PANNAN!

2007-09-29 @ 18:56:14
Postat av: E

ajaj,för mig funkar dom :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback