Lördagseftermiddag första september

I denna sekund sitter jag och gör följande samtidigt:

- Målar naglarna korallröda
- Äter gröna vindruvor från Willy's
- Laddar ny musik i ipoden


Ska snart iväg till M och spendera kvällen och natten i Upplands Väsby,det avr ett tag sedan nu. Igår va rvi på Bio iallafall och såg Shrek 3,och den är inte att rekomendera. Trean i alla treologier brukar bli ett fiasko,om vi räknar bort Sagan om ringen dåra. Hur som helst blev jag besviken på filmen,så rolig var den inte. Det förklarar alla 2:or i betyg.
Måste strax slänga ihop lite mat att äta innan jag åker med 17:20 bussen,och ringa Sandra!
Blir nog Lax,kidneybönor och sallad till mat föressten,mamma verkar ha det på gång. Tog mig tid att skriva här när mina naglar skulle torka,konstigt nog kan jag skriva på tangentbordet utan att det blir kladdigt men allt annat är jag helt handikappad för att göra. Nu har dom torkat,matdags och packa väskan! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback