I Hate how much I love you boy

Den lediga dagen - ska tillbringas med att läsa spanska läxor(!) och börja läsa svenska boken vi fick förra veckan "Musselstranden" något att rekomendera överhuvudtaget?
Gick upp vid 09:00 imorse för att äta en stadig frukost och dricka varm choklad,sedan blev det en cykeltur till Vällingby och runt,efter en bra start på en bra dag så fastnade jag här framör datorn lite alltför länge.
Ska vara hemma och ta hand om en sjuk pappa som ligger och är jätteförkyld och som säkert har något annat virus eller så,hoppas bara han blir frisk tills helgen då vi ska ha stort kalas på fredag med släkt och vänner och sedan lördag då vi är bortbjudna till lite trevligt folk,helgen ser vi alltså fram emot.
Igår på insparksfesten på KLARA's, St: Eriksplan. Men jag gick inte,nej nej sådant har jag varken tid eller ork till.
Det började vid halv 11 och en del av mig fick lust att vid 9 åka iväg dit ändå,men jag blev fast hos några killkompisar och deras xboxkväll. Det passade mig mycket bättre. Det slutade med att jag somnade i Joakims oranga sackosäck vid ett på natten.
Idag är det nya tag och jag måste verkligen börja bota min trötthet,kanske borde göra en energismoothie eller nått? ansiktsmask? äta fler b-bitamintabletter? Jag behöver tips,verkligen. Jag har försökt allt för att försöka orka eller ha lust med saker. Är det kanske bara vanlig tonårströtthet,men det här känns så överdrivet..
Jag borde nog laga lunch så det inte blir försent,jag skulle även kunna tvinga med Jossan på en promenad hon kommer nämligen hem från skolan om ett litet tag.
Sitter och kollar på tvshop som visar någon maskin som tränar magen åt en - medans man arbetar,sitter vid datorn,äter eller vad som helst. Ge mig en?


Kommentarer
Postat av: Bernteli

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback