Fotbollskväll


Åh ibland blir man så himla glad över småsaker. Som när jag varit ute på en lång och skön promenad och sedan väl hemma möts av mamma i köket som är i fullgång med att göra hallonsmoothie. Som hon vet att jag vill ha och behöver. Ibland ska man bara ta det lugnt med kaffet. Behöver just något till matchen(STORA AIK-lilla djurgården) att livnära mig på.
Sedan vill jag bara ta en lång dusch och sedan sussa gott efter förhoppningsvis en seger!
Tittade lite inne i stan idag efter skolan och även kista,ja jag åkte runt en massa för jag funderade allvarligt på ett par skor jag sett på vagabond men jsut nu känns det omöjligt att hitta något. Alltid är något fel och jag är så petig. Blev ett svart enkelt linne iallafall,kännde att jag behövde ett. 
Skorna får vi se hur det blir med.
Halvlek nu så passade på att uppdatera i bloggen lite,blivit så dålig på det och jag har aldrig tid för tillfället! Nu ska jag springa ner för mer smoothie och sedan återvända till aftonbladet.se!



                                                                     image187

Kommentarer
Postat av: Fabprague

Interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback