En "jag behöver i panik" - lista.

1. Höstjacka,svart eller brun. Gärna en vindkappa eller parkasjacka,utan pälskragen.
2.Några dagars resande,med avkoppling. Jag är redan skoltrött
3.Att någon kan laga en ordentlig middag åt mig för en gångs skull,något i stil med lax,potatis och sallad
4.Ett par varma vantar och en matchande halsduk till
5.En ny almenecka,min håller på att falla sönder. Men nödvändigt med ett sådan för 4  månader till eller så..
6.En stor kopp med varmakoppen - Hallon/Blåbär. Absolut den godaste!
7. Nya nagellack,I ALLA FÄRGER!
8.En hel kväll med nya Desperate Housewifes avsnitt..en vecka kvar..
9.En ny klocka,jag har 3 st men jag tröttnar snabbt och vill ha hur många som helst. Smartare och snyggaste accessoaren
10. Ny musik. Varför känns det som att all producering av musik står till just nu? Allt känns extremt uttjatat





                                         image184
                                   
                              ..Något fint att titta på iallafall.
                                   Jonathan Rhys Meyers. Nuvarande ansiktet för Hugo Boss.

Kommentarer
Postat av: Eken

Nåt ska vi kunna fixa :)

2007-09-12 @ 11:58:12
Postat av: Patricia

Åh va han är snygg :D
<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback