Another List

Namn: Ellinor
Vad drack du senast: Kaffe med mjölk
Vad gjorde du igår kväll: Åkte hem från Mathias och träffade Josefine för att gå en promenad
Vad ska du göra i morgon: Gå till skolan
Vad har du i ditt fönster: Fotoramar,väckarklockan..
Vem sov du över hos senast: Mathias
Vem sov över hos dig senast: Mathias,igen! haha
Vad gör du nu: IDOL
Vem träffade du sist: Mamma för några timmar sedan
Sjunger du i duschen: Varje kväll
Vem ringde dig senast: Sara
Vem ringde du senast: Johan C
Hur länge sov du inatt: Ungefär 7 timmar,underbart länge!
När ska du gå och lägga dig ikväll: Kanske..12? även fast jag vill sova NU
Vad gjorde du för tre timmar sen: Jag..satt vid köksbordet och sorterade post med pappa
Vad skulle du vilja göra nu: Gå en promenad med älskling
Vad heter du just nu på msn: Elly L
Hur många syskon: None
Morgontrött?: När jag fått i mig mat så blir jag energisk

När är du född: Juli,1991
Var bor du: I Stockholm
Nuvarande hårfärg?: Guldblond,färgat
Riktiga hårfärg?: Mörkblond,eller något. Jag minns knappt
Ögonfärg?: Grönblåa
Humör just nu?: Lagom glad och harmonisk
Vad har du för parfym idag?: Ingen alls
Hur stort är ditt rum?: Ingen aning,men det duger. Vill ha en ny säng dock.
Har du tv/dator i ditt rum?: Ja
Piercingar?: Bara i öronen,inget mer tack
Brukar du vara osminkad i skolan?: Alltid minst mascara
Skostorlek: 38,ibland 38 ½
Längd: 170 cm

Kommentarer
Postat av: Matilda

kul lista!

Postat av: Camilla

Svar: Kan va så ibland! :P

2007-09-06 @ 07:41:11
URL: http://cammomilla.blogg.se
Postat av: Eken

Mycket Mathias tycker jag :o

2007-09-09 @ 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback