Vote for Chanel

Helg igen,veckorna bara flyger iväg. Och jag lyssnar på Katherine Mcphees "Over it". Den får mig att må så bra.
För övrigt,så ska jag och några vänner iväg ikväll och titta på våra vänner J,D,P OCH J's  spelning här i en lokal i närheten,ska bli så kul att träffa dom igen för det var så länge sedan. Vi ses aldrig mer? Dom man lovade hålla kontakten med efter sommarlovet bara försvann och det kanske är ett par få man verkligen har kvar.
Funderar på en promenad innan jag ska krypa ner i sängen en stund och slumra till är så jäkla trött,kom int ei säng förns vid 1-halv 2 igårnatt eftersom en viss M stannade över ganska länge. Mysigt var det iallafall.
Nej nu blir det lite säng och tv-tittande tror jag..



                                     

                  Jag inspireras av Chanels vårmode 08! Såhär vill jag gå klädd i vår.
  

                

Kommentarer
Postat av: P

Verkligen? Jag gillade inte Chanel's vårkollektion, den var bara så... konstig. Istället så gillade jag Paul&Joe och YSL :D

Postat av: E

Du har ju alltid sagt att du var en Marc Jacobs flicka? Du förvånar mig mer och mer :)

2007-11-20 @ 20:43:32
URL: http://frokenlindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback