Problem och Nya skor

Nu är det bokat och klart,jag åker till Teneriffa med Pappa på sportlovet! oh vad jag längtar.
Efter bara en vecka med denna kyla och lite halka så är jag trött på detta,för det kommer knappast bli någon ordentlig jul i år heller..som vanligt.
Men julfirande med släkten och alla andra julbehöv saknas och längtas efter! otroligt mycket
Om bara nån vecka ska jag och mamma baka lussebullar och pepparkakor redan,vi brukar alltid göra en sats "för tidigt" för vi kan aldrig hålla oss,så vi måste ha en första advent eller liknande mycket tidigare med bullbak.

Idag har föresstem varit en skitdag,skitskitskit - Jag vill inte gå till skolan imorgon av flera anledningar men mitt största problem är val av klädsel och när jag tänker efter på hur många andra problem det finns så skäms jag när jag kommer på mig själv med att tycka kläderna är vitkigast..
Jag fick hur som helst ett par nya svarta stövlar/kängor idag på Åhlens city,hade tittat på dom med pappa för någon vecka sedan. Måste verkligen ha dom för att inte få frysningskador på mina små tår. Lägger in en bild senare. Hittade föressten massa fula skor där idag,okej det gör man i alla butiker men seriöst,men vem köper sånt
här?

Kommentarer
Postat av: P

Folk utan smak? :P

Postat av: Askveronika

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2008-12-11 @ 13:13:29
URL: http://www.enequist.dk/askveronika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback