Premiär för sirapskakor

Om det är någonting jag är bra på är det att baka och laga mat,när jag vill göra det och får vara helt ifred. Gillar inte att testa nya recept eller nya idéer med någon annan,dom är mina.
Idag testade jag till exempel att baka
sirapskakor,var bara tvungen efterdom Kievsjö att säger åt mig att det är gott och att det är supergott. Varje gång sitter jag där som ett frågetecken och undrar vad det är,men det var faktist lätt att göra och ganska gott. Jag skulle vilja kalla det"mormorsfika".

Påtal om annat hatar jag en viss person just nu som får åka till Mauritius(stavas det så?) om knappt en månad och fira jul borta. Åh,jag älskar sand och palmer istället för snö och gran på julen. Jag gillar det där annorlunda julfirandet,eller julen får en helt annan känsla. Mysigt!
För semestern brukar oftast ändå vara max 2-3 veckor och sedan är det hem till kylan och allt annat härligt ändå,så för mig spelar det ingen större roll att vara bortrest över juldagarna..
Nyårsafton gäller annat.

Nu måste jag gå ner och fika och få lite välförtjänt massage av min personliga massör.

Kommentarer
Postat av: Emma

Höh, nyår då ska vi ha kul :)

2007-11-30 @ 23:57:10
Postat av: Johan

hahah, dont hate on me

Postat av: Mikaelagnete

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2008-12-02 @ 15:59:22
URL: http://mikaelagnete.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback