När man har tid..

Namn: Ellinor Lindh

Tilltalsnamn: Ellinor föredras
Skola: Blackebergs gymnasium,Sam-kultur
Bor: Skälby
Familj: Mamma och pappa!
Civilstånd: Ett totalt kaos,som alltid orsakats av mig själv
Födelsedag: 5 juli
Ögonfärg: blågrönbruna
Hårfärg: guldigt blond
Längd: 170cm senast jag mätte
Höger/Vänsterhänt: Högerhänt
Värsta vana: Dricker ur mjölkpaketet och tappar saker hela tiden
Bästa egenskap:  Förstående och envis
Sämsta egenskap:
Stjärntecken: kräftan
Sko stlk: 38
Är dina föräldrar skilda: Varit gifta i 17 år
Skor idag: Vet inte,förmodligen bruna stövlar!

Dina rädslor:  Att någon jag känner ska dö ifrån mig
Mål för det här året: Få en riktigt mysig jul,hinna köpa julklappar i tid och att jobba mer nu
Mest använda fras på msn: OMG !
Det första du tänker på när du vaknar: Frukost,bästa målet på hela dagen
Dina bästa kännetecken: Sprallig och optimistisk
När går du och lägger dig: Olika hela tiden,när jag är trött helt enkelt
Bästa minne: Mexico 05 och hela årskurs 8:a,ett underbart år.

Favoriter
Färg: Multifärgat
Mat: Youghurt och flingor,om jag "lagar". Annars allt indiskt
Djur: pilgrimsgrodor
Glass: melonglass
Godis: segt,surt,choklad - allt.
Sallad: ceasarsallad
Bokstav: Z
Nummer: 666
Tuggummi: EXTRA
Helgdag: Juldagarna,kanske?
Årstid: Vår
Tandkrämssmak: colgete,mint antar jag
Radiostation: NRJ in the morning vaknar jag med
Parfym: Nina Ricci - Nina
Doft: Blommor

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Framgångsrik och lycklig
Hur vill du dö: Hemma av naturliga orsaker
Vem av dina vänner är mest lik dig: Patricia,om man jämför med många saker!
Vem är högljuddast: Ingen aning
Vem får dig mest att skratta: alla mina riktiga vänner
Vem har du känt längst: Sara och Joakim
Vad är den bästa känslan i världen: När något som man varit orolig för,ordnar sig
Hur länge tror du att du kommer leva:  Tills jag är minst 90 år


Har du någonsin
Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: En sommarnatt för två år sen,haha
Skolkat: Flera gånger
Sovit utomhus: Bara inne i ett tält isåfall
Gråtit i skolan: Ja,på avslutningen i 9:an
Spytt i skolan: Nej
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Kommer inte ens ihåg allt dumt jag gjort
Sett en död människa: Nej
Druckit alkohol: Ja,för mycket tycker jag ibland
Ätit sushi: Ja och det är supergott
Varit på scen: Ja ett antal gånger
Snattat: Jag erkänner.
Varit full: Kolla frågan lite längre upp
Retats: Ja?
Blivit nerslagen: Nej,bara nästan

Du??
Svär: Alltid,i varenda mening.
Sjunger bra: Det beror på vad man sjunger
Tycker att du är attraktiv: Det är olika dag för dag
Kommer överens med dina föräldrar: För det mesta,vi bråkar om så mycket annat än det.
Gillar åska: Ja faktist,om jag är inomhus
Spelar något instrument: Kan spela lite gitarr och lite piano
Äger en iPod:  Ja men dne är försvunnen just nu?
Går till kyrkan: På bröllopp,begravningar och dop
Dansar i regn: Har hänt

This or that:
Pepsi/Cola: Inget av dom
McDonalds/burger king:Burger King!
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Blåbär
Kött/veg: Veg
Tv/film:  Film
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: Kinamat
Kakor/paj: Paj
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Döv

Kan du:
Gå ner i splitt: Nej
Skriva med båda händerna: Ja,fast inte så jättebra
Vissla: Ja,både in och ut
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Konstig fråga
Ha dina ögon i kors: En kort stund,är rädd för sånt
Nudda näsan med tungan: Nej
Dansa: Ja,älskar

Äta vad du vill utan att oroa dig: Oftast

Vem var den senaste personen:
Du pratade i tfn med: Mormor
Msnade med: R

Du kramade: Mammas vänner
Du skällde på: J

Senast du:
Skrattade: Idag,nyss åt mig själv!
Filmen du såg: Skeleton Key,för fjärde gången igår
Tuggade tugummi: Nu
Drog ett skämt: Antagligen igår,i telefon
Sång du sjöng: I duschen imorse!

Random:
Hur många kuddar sover du med: 4,eller 5..
Dricker du mjölk: Varje dag
Person du hatar mest: Inga namn nämns
Hur många signaler innan du svarar: Tills jag hittar telefonen
Är du ett hälsofreak: Ibland,ibland inte
Vad är det värsta vädret: Dåligt väder och sur fil
Lekte du med Barbie som liten: Nej faktist inte,mest gosedjur och bilar.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag har alltid föredragit klockgrodor mot pilgrimsgrodor, men man kan ju ändras. Annars är vi samma person :P angående imorn & Cavalli, har provat att ringa but u don't pick up ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback