Kärleksmums - bakade med kärlek

Min kära klasskompis Sofia.K inspirerade mig idag något otroligt att baka,längtade nästan hem hela dagen bara för att bå baka kärleksmums! Som hon tydligen också hade gjort i helgen och något annat hon kallade sirapskakor som jag verkligen måste ta reda på vad det är för något
Hur som helst,en timme och 5 min tog det att göra kärleksmumsen och då hann jag även börja med mina SO-uppgifter tills onsdag och diska och göra det fint i köket! Jag har blivit smidig på det här med att göra flera saker at the same time.
Nu ska jag fortsätta skriva lite om Miljöpartiet och kolla in deras extreemt tråkiga hemsida? Dålig reklam säger jag bara,usch blir inte alls intresserad av att titta in där..eller ringa upp någon från partiet.

image224       Mums!

Kommentarer
Postat av: malin

jag trivs suuuuperbra! hur går det för dig? vi får träffas snart :)
åh vad gott med kärleksmums!

Postat av: P

Fan va gott det ser ut :D VILL HA

2007-11-13 @ 18:34:48
Postat av: Gorannikita

This site is professional and to the point.

2009-03-26 @ 14:42:32
URL: http://gorannikita.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback