I hate Mondays

Som vanligt efter jobbet hos mamma,så hamnar jag framför datorn med en kopp fil&flingor och russin i.
Shoppade även lite på vägen hem,en snabbis..men det håller vi tyst om. Jag skulle börja förbättra min ekonomi denna vecka var det.
Och imorgon är det utvecklingssamtal,jag är inte alls orolig. Jag blev så nöjd med mina omdömen att allt fått en jättebra start,även skönt att få börja 11:40 imorgon och sedan få åka hem igen vid 12. Lovely
Sedan lite senare på dagen hoppas jag verkligen på ett besök av Mathias,efter hans körskola? Hans lediga dag dessutom..
Ska nog försöka få lite spanska gjord ikväll och dricka mer grönt nyttigt té som mamma köpte med sig hem igår,det var ruggigt gott. Iallafall om man jämför med vad jag förväntat mig
Nej nu måste jag försöka få tag i Morgan och se om han orkar en promenad och en pratstund med mig! Känner att jag behöver frisk luft,like hell.


                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback