Grattis Alla Pappor!

FARS DAG idag. Det innebär inte en slips iallafall,för min pappas del. Jag och mamma ska ut och handla och sedan laga middag till honom,för det är så vi gör här. Funderar även på att köpa ett gulligt kort eller något sånt,för känslans skull. åker för det andra inte bara ut för den sakens skull,ska även försöka hitta en kappa åt mig som är varmare än den jag har nu,den som ger mig frysskador över rumpan. Sattsar nog på en svart som alltid,enklast så.
Sedan lite senare kommer en viss Mathias Ek över hit efter jobbet,men han ska inte få vila nejnej trots att han är trött..vi ska kolla en film har jag bestämt.
Skeleton Key blir det,med Kate Hudson,som skrämde slag på mig och Emma första gången vi såg den på bio sommarn 2005 (OMG,vad tiden går snabbt?!)
För tillfället känner jag att någon bränner över skulderbladet och misstänker att det är för att jag sitter här för mycket vid datorn och klickar på tangenterna. Måste sluta,och börja plugga tills ID-provet imorgon,har mitt fina gröna häfte att käämpa mig igenom! wish me luck.


                              image223

Kommentarer
Postat av: Patricia

Oj, vi brukar inte fira fars dag, eller morsdag, eller namnsdagar för det heller. Jul och födelsedag får räcka :P

Postat av: Johan

ame gUUUhh du ee så hiimla duktii !! ja typ riitade ett kort hahaha sen en kram mamma hade köpt nåt lixooom (: d va d typ xP

2007-11-11 @ 19:16:28
URL: http://drambuie.blogg.se
Postat av: Emma

haha, var de så länge sen vi såg den filmen :O tiden går rejält fort

2007-11-24 @ 16:34:33
URL: http://shoortcut.blogg.se
Postat av: Hallvardmaiken

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2009-03-03 @ 11:27:09
URL: http://hallvardmaiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback