En lyckad fredag

Måste bara slänga in ett inlägg om förra fredagen,då jag var på mina vänners spelning på BG.
Dom var riktigt bra och förtjänar faktist att omnämnas och även att publiceras med några bilder här i min blogg.
 Det var även många andra bra band där,ett av dom kommer jag särskilt ihåg för sångaren i bandet ville hela tiden ta av sig sin tröja..och ja,annat. Hur som helst,mysig blev kvällen med massa återföreningar med människor från min förra skola och anant folk man kände.
       


                                     Frågan är nu bara,vem är killen med backslick?
                       (Som lyckades komma med på mer än hälften av alla foton jag tog)

 

Kommentarer
Postat av: P

Backslick in the house :P jag tror nog att jag kan fika med dig imorn vid ett tiden :P /Patricia

Postat av: Emma

Jag vet vem de är :) haha

2007-11-23 @ 22:03:08
URL: http://shoortcut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback