Agyness Deyn

                                                         image241
I vanliga fall tycker jag det är snyggast med långa längder på håret,när det gäller alla tjejer och sammanhang!
Men i just detta fall,när det gäller Agyness Deyn kan jag göra ett undantag. Hon är riktigt naturligt fin och hennes frisyr är riktigt kvinnlig trots kortheten.Jag gillar även hennes modellande,särskilt för Burberry och hennes Giorgio Armani-kampanj. Hon vann även priset för årets bästa modell på 'British fashion awards' .

                                                      


Nu väntar ett spanskaprojekt och en del idrottsförberedande inför lektionen jag ska leda nästa vecka. Och lite fika innan jag börjar,bör tilläggas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback