VALBORG'S RESUME

Hann inte skriva ett endaste inlägg igår,ovanligt för att vara mig. Brukast oftast hinna med minst ett par stycken per dag. Men igår var det Valborgmässoafton och en hel del skulle göras i ordning inklusive mig själv. Det var stressat.
Jag och sara hade iallafall bestämt att vi skulle åka och träna på dagen för att vara i form tills kvällen,brukar kännas bättre innan man ska festa plus att kläderna känns som att sitta bättre(illusion).
Det blev ett jättetrevlig kväll,även om middagen avnjöts i all enkelhet och dessutom ensam. Senare så kom Emma och Sara hem till mig och drinkade lite innan vi gick en kort sväng förbi brasan(mina grannar hade för övrigt själva tänt en brasa på deras tomt RISKFYLLT nära vårt hus,och min fina röda lekstuga kände sig hotad..)Men mysigt var det! jag gillar doften av eld,det påminner mig om Härjedalen av någon anledning.
Hur som helst,efter det så pallrade vi iväg oss till viksjö för att möta upp några killar som skulle med på fest,men efter konstiga omständigheter och jagandes av vakter på en golfbana,så liftade vi tillbaks till skälby. Det bar av hem till Morgan på momangen och vi tjejer tog plats hemma i hans radhus och soffa! Innan hade vi precis träffat på hans moster ute på vägen,så vi lovade att inte störa grannskapet eller ställa till med någon stor fest,förhoppningsvis,haha. Vi träffade även M's kompis Joakim,en väldigt trevlig pojke och senare resten av "grabbgänget" hemma hos honom. Det blev faktist väldigt trevligt
och en del återseenden med folk som gått i min skola för något år sedan. Jag avslutar med att säga att det blev en trevlig kväll,och mycket dricka,kanske lite för mycket för min egen del.
Många pussar och kramar,alltså en väldigt kärleksfull och underbar Valborgsmässoafton!
Jättekul ända tills vi kom hem till mig och jag störtdäckade i min säng,och tjejerna fortsatte partaja ute med annat folk,och emma träffade sin pojkvän! Men efter det minns jag inte ett smack!
                                                           
                                                                     - Fick ni en trevlig Valborg's afton?

Kommentarer
Postat av: TheLady

Mycket trevlig:)

Postat av: Renée

den var helt okej. Åt god ananspaj så jag e nöjd ;P Men jo det var rätt jobbigt att gå upp så tidigt.... men det är skönt när man väl har gjort det. Dagen blir så mycket längre då :D

2007-05-01 @ 18:41:03
URL: http://pluggis.blogg.se
Postat av: malin

haha, tur att du inte åkte till kvarnen, det var riktigt tråkigt där! jag och benja och nadja drog till nadja och tittade på film istället, haha.
Åh, är dom tillsammans nu? :D

2007-05-01 @ 21:10:27
URL: http://karikoski.blogg.se
Postat av: malin

can't wait ;)

2007-05-01 @ 21:38:50
URL: http://karikoski.blogg.se
Postat av: julia

hahaha, tackar (:
det låter som su hade det trevligt:D

2007-05-01 @ 21:40:25
URL: http://jsf.blogg.se
Postat av: börjar på S

du blev riktigt full (a)

2007-05-01 @ 21:43:08
URL: http://sarasalminen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback