THE GRAND FINAL

                   

Lördagen började vid 09:00 med en lång promenad runt skälby,hinner inte till gymmet idag så fick bli det istället.
Ska åka in till Kista snart tror jag och titta på den där väskan jag sett..och någonting annat fint?
Funderar på att ringa Sara och fråga om sällskap men hon kanske fortfarande sover,brukar alltid ringa och väcka henne(haha) för jag är så morgonpigg och hon är..ja inte det.
Har panik över vad jag ska ha på mig ikväll,måste nog följa mammas vilja någorlunda eftersom det är hennes och pappas vän som fyller år och har fest. Kanske en fin blus och något mer..och pumps bara eftersom jag inte ska stanna alltför länge,till 8 ungefär. Sedan måste jag bege mig hemmåt till Eurovision Song Contest,såklart! Tror det blir jag och några söta vänninor som tar plats hemma hos mig i min soffa. Jag har faktist längtat efter denna kväll efter alla jobbiga tävlingar till att få fram en bidrag värdigt att skicka iväg,The Ark är oslagbart.
Måste få i mig lite lunch innan jag åker iväg,tror jag värmer en såndär Lax&Sparris från Felix,typisk helgmat för mig.
Föressten så är Bulgarien en av mina nya favoriter,och ja,jag har ganska många,men detta är så konstigt och hon sjunger ju faktist inte nästan. Men trummorna dom spelar live,ja det är ganska häftigt. Kaolla ikväll så får ni se!

Tror föressten att jag börjar klä på mig nu och värmer maten och ringer en signal till Sara ändå!


                                      
                                                                 Elitsa Todorova&Stoyan Yankulov - Water.

Kommentarer
Postat av: Anonym

shu! det går inte att skriva till dig på pa :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback