Tacoc och toscakaka ja tack!

Släktmiddag - ordet och händelsen som många kanske avskyr. Men ikväll har jag definitivt varit på den bästa hittils. Tro det eller ej men jag har inte träffat mina enda 2 kusiner på mer än ett år,och nej dom bor inte utanför Sverige eller är särskilt upptagna. Dom bor båda inom Stocckholm,så vi har bara ruskigt dålig kontakt.
Nu skulle vi bara helt enkelt träffas för att jag skulle få träffa M och R's nya flickvänner,världens sötaste och trevligaste tjejer. Vi åt en massa tacos och sedan toscakaka! Min mage är jättefull,fast nu har jag nog platys för en kopp kaffe till. Gud,vad jag har saknat mina kusiner..kännde det nu. Ska skicka iväg ett mejl imorgon till dom båda,en ny sak på min 'att-göra-lista' : Hålla bättre kontakt med släktingar. Man vet aldrig när man faktist kan behöva dom som allra mest. Nu ska jag ringa Sara för att gå igenom Helgens otroliga händelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback