Måns,åh måns.

ÄNTLIGEN kan jag blogga om fredagens fantastiska händelse!
ville ha lite bilder och så från events innan jag skrev. I fredags var det som sagt Rixfm-festivalen i Kungsan,och jag åkte mest dit för Måns Zelmerlöws skull,ja tyck att det är otroligt töntigt men jag tycker faktist han är otroligt charmig och han kan faktist sjunga!(han borde vunnit idol 2005..till skillnad från en viss A).
Hur som helst så väntade jag och några vänner utanför Cafe Opera precis,där 'kändisarna' oftast minglar och partajar efteråt. Där stod vi ett bra tag innan det blev full rörelse och en massa tjejer började trängas vid utgången från Rixfm,vi fattade nästan på en gång att det var Måns Z som var på utgång haha. Men vi var inte så desperata som alla andra där så vi stod faktist relativt lugnt och väntade på vår tur för att få träffa honom,säga hej och kanske ett idolkort,det viktiga var bara att få säga hej till honom iallafall. Det stod nämligen på min '50-saker-att-göra-lista' som jag har på obegränsad tid.
Sara fick ett idolkort och gick därifrån,hon tänkte faktist ge det till sin bror för hans idol är måns! haha han gillar hans låt Cara Mia,så himla gulligt.
När han äntligen började ta sig ut vimlet av tjejer,steg jag fram(oh!) och sa hejsan sådär lagom flörtigt. Han svarade hej tillbaks och log sådär charmigt och frågade vad jag hette. Sedan signade han ett idolkort och han frågade om jag ville ha en kram,sedan fick jag en puss också! Happiest day of my life,iallafall en av dom. Sedan så lät jag honom veta att om han någonsin tröttnar på sin nuvarande flickvän,ja..så finns jag :) Var bara tvungen att låta honom veta!
Usch vad töntigt allt låter,men jag är lite obsessed med honom och särskilt hans skånska dialekt. Fast jag måste erkänna att efter mötet och så,så har min besatthet lagt sig lite,jag har fått träffa honom,thats enough for now. Dessutom känndes det som att vi stod och pratade  en evighet,lite längre än vad han gjorde med andra tjejer. Haha,det är säkert bara inbillning,men jag kännde mig lite priveligierad. Sweet Idol-crush!


                                                
           
                                                                                  click it!

Kommentarer
Postat av: Elica

haha, han ser så gay ut - men söt!

Postat av: E(ägare)

haha elica,IM IN LOVE..

2007-05-24 @ 20:48:22
URL: http://frokenlindh.blogg.se
Postat av: E(ägare)

haha elica,IM IN LOVE..

2007-05-24 @ 20:48:22
URL: http://frokenlindh.blogg.se
Postat av: Anonym(S...)

Den där Sara verkar generös :D

2007-05-25 @ 20:36:53
Postat av: Anonym

ååh måns e såååå underbaar<33

2007-05-27 @ 19:47:50
URL: http://juiicyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback