Latest News

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Jag,och bara jag.
Såg dig gråta: Flera personer hos Malin när vi hade filmkväll
Fick dig att gråta: Dessa sorgliga filmer
Fick dig att börja skratta: Telia reklamen på tv nyss
Du gick på bio med: Patsy  (filmen 300)
Du gick på stan med: Mamma sist
Skickade ett e-mail till dig: Josephine från min senaste praoplats
Skickade ett sms till dig: Patricia,hon berättade att hon var sjuk.

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det:  Ja det har jag
Bråkat med ditt husdjur: Har inte haft något sedan trean och jag älskade min dvärgvädur över allt!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej tack och lov (och tyvärr)

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge:  Ja
Danmark: Ja
Finland: Ja
Island: Nej
England: Ja
USA: Nej
Frankrike: Ja
Italien: Ja
Grekland : Ja
Schweiz : Ja
Thailand: Ja
Kanada: Nej
USA väntar fortfarande på att bli erövrat av mig.

ÖVRIGT:

Vad är du mest rädd för: Att någon ska dö ifrån mig,och spindlar
Vart vill du gifta dig: Kanske,kanske inte
Vem hatar du verkligen: M just nu,av hela mitt hjärta
Varit kär: Haha,massvis med gånger
Kör du bil: Har provkört lite
Har du ett jobb: Sommarjobb snart?
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja oftast,men stunder med ensamhet är otroligt skönt det med
Är du ett hälsofreak: Olika från dag till dag
Är du ensam nu: Nej,pappa sitter nere i köket och läser tidningen
Låtar som fastnar i ditt huvud är ofta: Sånna där Rixfm-ballader!

FAVORIT:

Rum i huset: Badrummet,köket,och mitt eget rum. Där finns all i need!
Typ av musik: Rock,absolute love songs och sahara hotnights
Parfym:  Versace - Bright Crystal

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nästan,när jag hade världens gräl med mamma
Köpt nånting: aa,presenter till ett visst födelsedagsbarn
Varit sjuk: fast bara liite förkyld!
Sjungit: Nu i denna stund
Sagt "jag älskar dig": Nej fast jag har nog tänkt det om någon
Träffat någon ny: Den frågan förstod jag knappt
Saknat någon: Det gör jag jämt,eller något (choklad)
Kramat någon: Jag behöver nog en nu
Pussat någon: Grannens katt om det räknas?
Ätit någonting: Åt youghurt och flingor ganska nyligen

Kommentarer
Postat av: Elica

jag snor!

Postat av: Madeleine

filmen 300 var väl bra!!Ja lite väl blodig men bra!

2007-05-16 @ 22:20:10
URL: http://www.lalein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback