I like those Rainy Day's.

Så var denna skolvecka över,Ja iallafall för min del. Imorgon är det någon slags Idrottsdag vid Spånga IP jag börjar faktist inte förns 12:00 vilket innebär en skön sovmorgon. På onsdag är det Patsy's födelsedag! och det ska vi fira med en dag på Debenhams och Kate Moss kollektionen för TopShop. Sedan Kristihimmelsfärds helgen (tack jesus)alltså såhär borde alla veckor vara!?
Och nu är det även CSI NY på tv,jag fastnar mer och mer för det. En av dom alla som faktist råkar vara bra,annars är jag ganska trött på dessa överproducerade kriminalare..
Åh vad jag hatar SL,HATAR HATAR HATAR!
Försöker hitta närmaste väg och buss till idrottsplatsen i spånga men den visar någon konstig väg runt upplands väsby och runt halva tjottahejti. Nej SL,nu ligger eran reseguide på min hatlista också..

Borde kanske ovkså baka något tills imorgon att ha med som fika? eller bara ha tills eftermiddagen. Mammas vänninor kommer på besök under kvällen och lovade faktist att baka en sockerkaka eller kärleksmums. Vardör inte både och sa jag. Men först måste jag få kolla klart CSI,och bestämma lämpliga gympakläder tills imorgon..jag har dock inte gett upp hoppet om att det ska ösregna så att hela fanskapet blir inställt,som förra året,det var helt otroligt. Snälla regngudar,hör min önskan!


image99  image100

 Två favoriter från KM-kollektionen,skulle vara söta till mina nya jeansshorts!

Kommentarer
Postat av: Elica

köp den gula, så får jag låna! :D

Postat av: Patricia

Jag tror jag ska köpa den blommiga klänningen :P

2007-05-15 @ 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback