I have a passion for this lists..

Ditt namn: Ellinor
Längd:  1.70m
Spelar du något instrument: Har spelat piano någorlunda bra,och gitarr litegrann.
Vem är snyggast: Omöjligt att välja
en
Vem vet mest om dig: Ingen egentligen
Vad vill du ha just nu: En bit marabou digestive och en viss A..
Vilka sjukdomar har du: Inget som jag vet om
Fobier: Spindlar och att bada ensam i simbasänger,ibland t.o.m badkar.Fötter!

Känner du en snygg kille: Massor
Har du körkort: Nej men om tre år föroppningsvis
Åsikt om jultomten: Morfar klär inte i lösskägg
Vill du gifta dig; Om jag hittar den rätta,ja absolut
Tycker du att du är attraktiv: Olika från dag till dag
Din hårfärg och frisyr: Guldblond-aktigt. Jag gillar uppsatt bäst
Skolväska just nu: En beigebrun bag,i mjukt material med många fack.

Har du glasögon:
Nej tack och lov,det har jag nog lite fobi för att få..
Hur ser din plånbok ut: En metallicvit med knäpp-öppning.
 Favorittv-program: Desperate Housewifes,Ett herrans liv,Filmkrönikan och Parkinson,Ally Mcbeal..
När ska du festa nästa gång: Helgen förhoppningsvis
Vad köpte du senast: En almenacka och anteckningsblock från Åhlens city och ett fint armband från pilgrim
Hur mycket pengar har du: Mycket,på mitt konto. Jag försöker lära mig om bra ekonomi
Hur svarar du i telefonen hemma: "Ellinor Lindh" - då jag är på bra humör.
Senast kramat: Sara
Vem sov du hos senast: Det minns jag inte ens..
Stjärntecken: Kräftan
Ögonfärg: Grön/blå/bruna
Kroppsform:
Promenerar
Kall favoritdricka: Loka Hallon
Varm favoritdricka: Te med honung
Säger ofta:
  "men vad fan nudå?" - "oh,patricia. I love when you talk Irish to me"(personal,P)
Saknar du någon: Josefine mest av alla
Du fikade senast: 30 minuter sedan
Senast sedda film: Rika vänner(riktigt dålig faktist..)

Hur känner du dig nu: Allmänt bakis och jättepigg ändå
Kan du laga mat: Ja faktist,något jag är bra på. Mina kärleksmums är godaste.
Vad pluggar du: Grundskola,SO-ämnena funkar bäst.
Vad tycker du om fötter: Jag hatar fötter!
Är du smart: På olika områden,ja.
Snarkar du: Nej men sjunger och pratar i sömnen
Är du aktiv i skolan: Försöker stay ambitiös
Lesbisk:  Nej det känns inte så
När och varför grät du senast: Det var länge sen,till a walk to remeber eller titanic hos M's filmkväll

Kommentarer
Postat av: emma :)

rolig lista :)

Postat av: Gautemagnhild

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2008-10-16 @ 13:49:13
URL: http://www.enequist.dk/gautemagnhild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback