Bootsie Collins

Denna fulla vecka leder nästan mot sitt slut redan,eller nästan iallafall! När måndagen och Tisdagen är avklarade känns det som helg,iallafall för mig. Alla andra dagar går fort och är snabbt avklarade. Nedräkning nu mot Eurovsion song contest,som jag kanske missar(?) p.g.a Festen för min pappas vän Jonas 50-årsfest som är på lördag! Kommer nog på ett eller annat sätt att få se den. Men jag tror ganska hårt på Ark redan,har aldrig tvivlat. Och dom är ju redan "panel-favoriter" - vad som nu menas med det? Har låtit bli att lyssna på låten på ett tag nu också,bara för att inte tröttna för snabbt och faktist gilla den och deras glamourrock-showframträdande på Lördag!
Sitter just nu med den största kaffekoppen i huset,och försöker få lite ordning i mitt rum samtidigt. Funderar på att få pappa att köpa mig ett nytt sängbord,och sedan göra lite ändringar..hur som helst får se hur det blir med det.
20 min kvar till's Ugly Betty.

                           
                       
                                              Bootsie Collins - Play with Bootsy
                 
..and remember,just because you got wings doesn't mean you can fly baby!
                                                                                                                                                                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback