O.S



3 nationella prov avklarade. Det känns som att en stor sten fallit från mitt hjärta och gjort mig 10 kg lättare(känns iallafall).
Har en skön helg att se fram emot,imorgon blir första stoppet hos frisören. Måste få bort trollhåret som bildats i topparna. Men först ikväll ska jag träffa några av tjejerna,vi får se vad vi gör? Slutar som vanligt säkert med att vi går hem och våldgästar hos någon annan helt oväntat,och äter,haha.
Ska ge mig ut i mörkret i Järfälla nu med min iPod och Ola Salo som bästa vän!
Det mänskliga beviset på att det finns bra svensk musik.




O.S
                             Åh, Konstigt att man blir knäsvag?
     
                                      
                       In this kiss I'll change your bore for my bliss
                        But let go of my hand and it will slip out
                       In the sand if you don't give me the chance
                             To break down the walls of attitude,
                                         I ask nothing of you
                                    Not even your gratitude
                                And if you think I'm corny
                          Then it will not make me sorry
                              It's your right to laugh at me
                          And in turn, that's my opportunity
                                              To feel brave
                          Because it takes a fool to remain sane

Kommentarer
Postat av: Baraal

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback