Make my day?

Idag är en lyckodag,nu har jag och Patricia lett våran gymnastiklektion och imorgon är vi lediga!
Tyvärr så blir inte det alltför roligt för mig ändå,ska nämligen till Tnadläkaren och sedan direkt efter tandvårdstaben för att titta efter hur mina tänder sitter. Men jag är glad ändå och INGET,jag menar verkligen inget,kan förstöra mitt glada humör just nu! Sitter och halvskriver på en sång till musiken,lite om kärlek och lite om något annat dumt.
Hur lycklig jag än är nu,så satt jag bara för en halvtimme sedan och grät floder. Det var nämligen Ally Mcbeal repris och just det avsnittet där hennes ungdsoms,och livs- kärlek dör. Jag både hatar och älskar det avsnittet.
Sitter nu och laddar ner musik från serien,som den blonda långa kvinnan(som jag aldrig minns namnet på?) vid pianot alltid brukar sjunga i baren dit dom alltid går.
Knaprar i mig mina röda vindruvor som vanligt,försöker tänka mer på vad jag ska skriva i min sång och förösker att inte spilla vindruvesaft på pappret. Allt som jag skriver blir,och känns så coppat från något annat.

Jag hade en sån underbar dröm inatt så att jag nu fått sånt sug efter att gå på en fin middagsbjudning och dricka lite exklusiva drinkar och mingla runt med ointressant folk om ingenting(det var ingefär det som hände i min dröm,fast alltid sådär ni vet..mer osammanhängande). Jag har bara haft lyckliga drömmar på sistone,det måste vara bra och tyda på något bra eller hur? spenderar för mycket tid och tankar på sådant jag inte har..
 Men jag vill klä upp mig och ha en anledning till att vara fin i något sånt
här från Vera Wang istället för att ständigt känna tvärtom,att det finns mer anledning till att inte bry sig och gå runt i mina gråa  juicy-mjukiskläder.
suck,kan inte någon,VEM SOM HELST..bara komma och förtrolla min värld med ett enda litet fint inbjudningskort?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jag läste inte din kommentar förrän nu! :S
Du skall veta att jag blir väldigt, väldigt glad då "okända" skriver, det värmer alltid, för jag förundras så över hur snälla människor man inte känner kan vara. Tack för din hälsning, det är så uppiggande! Stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback