6 +

Har jag nämnt att jag hatar söndagar? iallafall oftast,om man inte är ledig dagen efter. Och det är jag inte
Nasty Patricia som är på Irland och lämnar mig helt ensam i 2 dagar?
Denna långa helg(tors.-sön) har hur som helst varit jättetrevlig,mammas kompis Madeleine från Lund kom och bodde hos oss i helgen pga festen dom skulle närvara vid igår,och fira deras gemensamma kompis sen barndomen. Igår skulle vi guida henne genom stockholms innerstad(och ytterstad) vi var runt i alla gallerior som finns och gick minst 3 ggr fram och tillbaka på drottninggatan OCH hann åka en sväng förbi stinsen,vilket jag motvilligt fick följa med på. Vi hade en trevlig shopping spree. Bästa köpet var en ögonkräm på clinique och söta badoljeflaskor/bollat i form av små söta djur. Kommer vilja bada varje dag nu!
Eftersom det är så enormt härligt väder ute så ska jag och sara ta våran helgpromenad just nu,har redan gått en imorse men jag känner verkligen för att träffa henne och gå igenom helgen's händelser..it has been too long since.

-Jag älskar med solskenet . EIYL

Kommentarer
Postat av: Patsy

Nasty Muffingirl is Back ! :D
<3

2007-03-27 @ 17:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback