Working 9 to 5!

Så då var första arbetsdagen avklarad. Jag är trött,kom hem vid halv 7 och störtade i säng på en gång,men lyckades ta mig upp och inte sova alltför länge. Fick handla en snabbis på Vivo vid Hornstull innan jag åkte hem,kom på att vi saknade en del här hemma,så jag missade tåget. Mamma blev kvar på jobbet ytterliggare ett tag,jag lyckades verkligen börja arbeta på den mest kaotiska dagen ever. En av mammas arbetskamrater mamma blev allvarligt sjuk och las in på sjukhus,en man som skulle åkt till företaget kom vilse,2000 böcker felskickades till oss OINPACKADE!
Nu vill jag bara äta upp mitt paket röda vindruvor vila en stund framför tvn och sen mtöa upp Emma för en promenad.

Kommentarer
Postat av: Johan

you know the rule, gimme a lil grape

Postat av: Richardelle

Hi, nice site! Keep up the good work!

2008-09-25 @ 09:21:03
URL: http://richardelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback