Tékoppar i Saharahettan

Så var den här,min téperiod som växlas om vart annat med mitt kaffedrickande. Té är ännu värre,om man tänker på hur gula tänder det ger. Men en kopp söderte med hallonsmak och honung kan jag inte motstå,till slut blir det 5-6 koppar. Då börjar jag gå och spegla mig bara för att kolla tänderna. Det går även åt mycket honung,får köpa dne där billiga på willys i flerpack bara för att kunna fortsätta dricka som jag gör. Och ja,jag vet att det är saharaöken-hett ute här för att vara Sverige,men man ska fkatist också dricka varmt när det är varmt,såklart dricker jag en och annan kall läsk också(kanske till och med isté) Men vanligt te funkar jättebra att dricka för mig medans jag solar.
Har nästan läst ut andra boken I Paullina Simons treologi om
Tatiana och Alexander - the world at war,to people in love. Läste första boken på svenska,Ryttare i Brons och har aldrig blivit så berörd av en bok förut,brukar inte få samma känslor av böcker som av filmer.Måste få tag på tredje snart också..Bridge to holy water.Andra boken finns inte översatt till svenska,så får kämpa mig igenom mig den här,ibland är det så himla jobbigt och känns som att jag skulle behöva ha skoldatanätet framför mig hela tiden,vad hände med dessa fyra nödvändiga och givande år på Internationella engelska skolan? Ibland känns det som att det blåser tomt där uppe fortfarande..Nu promenad och sedan tillbaks till soffan och boken!


   image118image119

Kommentarer
Postat av: Kuifeir

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback