PYJAMASPARTY/ shortcut och sarson vid ´skärmen

Emma skriver: Jaha så hade vi kolalt klart filmerna Allt om min buske och Hostel. Allt om min buske var rätt sjuk film men ändå kul, Hostel däremot rätt äcklig, inte läskig utan mera äcklig.
Just nu sitter vi och bara pratar och jag skriver här. Vi ska snart krypa till sängs. Imorgon blire fest här, Robin och hans kompisar kommer hit, det ska bli kul. Nu ska jag lämna över till Sara för hon ville skriva lämna ett avtryck i min blogg. Gonatt gott folk!

Sara skriver: Hej mamma, om du ser det här. Du tror att vi ligger som små änglar oskyldiga och sover, för att jag ska upp tidigt imorgon på konfrimation. Men det gör vi inte och det lär dröja innan vi ska göra(6)
Ordet över till Ellinor..

Ellinor says over and out! PEACE

Kommentarer
Postat av: Shortcut

Haha ändra om texten lite va?! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback