Net-a-porter <3

Sommarlovets andra dag,och jag har inte solat nånting än i hettan. Jag har gymmat och druckit té.
Okej låt gå för att det inte är lika varmt som det var för nån dag sen men det jobbar upp sig,jag lovar. Dessutom var inte A på gymmet idag,så det var förgäves att gå dit som vanligt. När ska jag pricka in honom och vara där samtidigt?
Ringde nyss upp till mormor i Härjedalen och tackade för brevet och pengarna,som jag fått för att ha graduatat grundskolan! Det känns mycket bättre idag än vad det gjorde i onsdags och torsdags,idag kan jag vara lycklig för det. Även fast jag redan saknar eleverna i IESJ massor. Tröstar mig med att sitta inne på net-a-porter och sukta efter saker jag drömmer om att ha råd med,men kommer faktist inte ens ha det efter att ha jobbat hos mamma nästa vecka och på min gamla praoplats,resturang LasseMaja. Usch vad jag hatar att inte jobba och ha en egen stadig ekonomi. Alla
söta saker får mig nästan desprimerad,även fast det är sommarlov. Funderar vad som kan vara lämpligt att ha på sig hemma hos M's grillsfest ikväll,vill vara fin och uppklädd men med rädsla för att förstöra den med grillsås eller bli blöt av regn,hittar jag inget passande.
Världens coolaste skor just nu,som jag dyrkar och antagligen mest skulle kunna sitta i och inte skulle kunna användas på min och tjejernas utekvällar,men visst vill jag ha dom ändå.
Imorgon ska jag åka en sväng in till stan med mamma och shoppa,vi ska även in på hennes jobb för att kolla mina uppgifter tills på måndag och ebstämma ett schema,sedan ska vi äta vegetariskt på Hermans! Jag skulle känna mig väldigt summer-in-the-city med jovovich-hawk topp  och min favorit,en Chloé square-bag.

Nu ska jag och pappa iväg och handla middag tills ikväll och för gästerna imorgon, Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback