Midsommarafton 07

Jag älskar midsommarafton,den symboliserar allt jag gillar. Sommarlovet har alltid börjat då,det är alltid fest och god mat som erbjuds,och ett trevligt sällskap. Även fast inte vädret var det bästa i år så blev det en sjuhelsickes bra afton ändå! Tjejmiddag hos mig - Emma,Sara,Malin inbjudna - Tacosförberedelser,dippar,grönsaker och en avslutande chokladmousse med jordgubbar. Vi jobbade hårt med maten,och sen smakade väldigt bra efteråt.
Det är allmänt känt att vi tjejer kan vara otroligt röriga och pedantiska,men det är just för att vi vill ha allting så perfekt som möjligt. T.ex jag som absolut inte kunde tänka mig att börja äta försn mitt hår vart fixat (och plattat). Allting måste vara iordning gjort innan,annars kan jag inte börja på något nytt,sån är jag.
Det blev en jättetrevlig kväll med för mycket mat och massa godis,sprudlande rekorderlig cider och vin! Tjejmiddag emd stort T.
Men efter att vi tröttnat på att vara utan herrsällskap,ringde vi upp Emmas kära vänner i Kallhäll och frågade om vi fick komma över och fortsätta midsommarfirandet hos dom. Det fick vi och efter att vi städat upp och packat ihop allt vi behövde så drog vi vidare och möttes upp av ett par killar från festen i kallhäll som kom i en lådbil(HAHA) och sa att vi fick åka med om vi ville,och såklart ville vi det. Såhär vill jag att alla kvällar och middagar ska vara,trevligt folk och speciellt sånna här trevliga killar överallt,vi hoppade även säck och hade äggtävlingar. Allt för att hålla på våra svenska fina traditioner,gud vad vi är bra. Det här gör vi om nästa år!

     

Kommentarer
Postat av: Shortcut

Haha, har aldrig haft en trevligare kväll, bästa kvällen hittills på sommarlovet ;)
Och kilalrna ska vi absolut träffa igen :P

Postat av: sara

trevligt trevligt

2007-06-23 @ 18:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback