LONDON BITCHES

Tillbaks från London,och man vällkommnades tillbaka av ett strålande sommarväder! Suttit ute och förbättrat på solbrännan lite nu,mwen det är så hett att mjan måste gå in och ta en paus ibland.
Mitt fönster är öppet och grannen grillar så nu luktar det kol och grill i hela mitt rum,kommer antagligen bli anklagad av mamma för att ha tjuvrökt eller något liknande.
Hur som helst så var London underbart,bästa resan någonsin,eller iallafall på min topp tre lista. Vi har shoppat och ätit alldeles för mycket indiskt och Mcdonalds-mat,och en hel del Starbucks kaffe. Det var mysigt,men varmt att åka runt halva london och sen gå runt hela igen. Men det var en väldigt fin avslutning efter dom här 4 åren på Engelska skolan,jag skulle gärna stannat några dagar till. Alla minnen från indiska resturangen i delen där ingen pratade engelska(?) haha och våra språkbarriärer,så mycket som vi skrattat och bara fjollat runt. Hotellet var nog värst,hela byggnaden lutade och dom äckliga duscharna(innan jag och patsy upptäckte dom nya,påandra våningen såklart) När vi beställde bröd och fick deg och Clara inte vet vad hon ska säga till personen som inte kan engelska,nej då prövade hon svenska istället ' excuse me,det här är typ bröd..vaaa?' Och den indiska killen tittade på oss som vi kom från en annan planet,när alla skrattade. 3 dagar gick oerhört fort,och sista dagen var rätt stressad med all shopping som skulle hinnas med innan vi skulle till planet,vi missade nästan det och jag blev kroppsviciterad,det var en läskig upplevelse. Nu är man tillbaks till vardagslivet,iallafall tills på onsdag.
 Nu är det 3 dagar kvar till skolavalutningen och sedan är det inget mer,totalt slut och jag kommer gråta som en idiot,det kommer jag. För jag lämnar säkerheten jag byggt upp under dessa år och måste nu bygga upp samma mur igen. Men självklart ser jag födelar md Blackebergs gymnasium och..gymnasiumet över huvudtaget. Men än så länge ska jag bara njuta av sommaren,den långa ledigheten och umgås så mycket med alla så mycket som möjligt innan vi skiljs åt. Har föressten hunnit haft bal,igår faktist. Blev en jätteskön kväll med god mat och dans,och lite ciderdrickande vid vattnet. Vi dansade faktist vals och killarna var formella och bjöd upp,det var härligt att se. Har fortfarande ont i tårna idag efter något förtrånga pumps,men thats life. När jag kom hem blev det ett möte med M och en lång kvälls promenad tills klockan  2..
Bilder från Balen kommer lite senare i ett kollage!
   
       

                                                         

Kommentarer
Postat av: Elica

haha, hetaste bilden på mej o jesper ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback