7 dagar tills min födelsedag

Imorse när jag vaknade hade jag ont i armarna,och inte kan det bero på gymmandet. Ställena där jag har ont tränar jag inte ens. Funderar faktist på att det kan vara shoppingrundan igår på Zara som satt sina spår,allt letande bland reakläder och lyftandes av skor från hyllor. Det låter jättelöjligt men efter 2 timmar med detta så blir det nog lite träning ändå. Hittade 2 söta toppar som jag är jättenöjd med dock. Sedan blev det 2 enkla andra Tishor och lite smink från KICKS. Då började jag tänka efter hur länge sen det var som jag köpte smink egentligen,det måste vara flera månader sedan. Eftersom jag nu alltid får av mammas väninna som jobbar på ELLE,så en gång i månaden när dom har rensning plockar hon på sig massa produkter som blivit över sen plåtningar åt mig. Tack och lov för henne,för det sparar jag säkert tusentals kronor på om året.
Pratade med Patricia nyss,det var ett tag sen,innan midsommarafton och hennes norrland-resa.
 Bestämde oss för Picknick på Lördag om vädret tillåter. Kom då ganska nyligen hem från jobbet efter att ha börjat vid 8,måste fortsätta skriva klart minnesbreven mamma ville ha tills ikväll(minnesbrev är något komplicerat jag inte orkar förklara nu). Men först ska vi se vad vi kan hitta till lunch,och en dusch kan behövas känner jag.
Later!
ps. Notera rubriken noga!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Då fyller du dan efter mig :)

Postat av: Edvardstella

Hi, very nice site! Good luck!

2010-02-15 @ 09:57:41
URL: http://edvardstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback