SWEET SIXTEEN'

Den 5 juli för 16 år sedan föddes jag,den dagen är allmänt känd för att vara 'värmerekord-dagen' för året 1991.
Imorse väcktes jag av pappas sjungande och något stort rött suddigt framför mig,det var min nya reseväska. En titan,förhoppningsvis mer hållbar än min förra,och mycket snyggare! Fick ett rött matchande paraply till också. Fast det lär inte behövas idag,när vi senare ska in och äta middag på Hermans ovanför Kryssningskajjen. Det är soligt och varmt! Kan inte komma ihåg en enda av mina födelsedagar då det varit dåligt väder när jag tänker efter,hoppas det håller i sig. Kanske blir ett nattdopp ikväll på allmänna. Nu ska jag äta min födelsedagsfrukost(som är precis det gamla vanliga,youghurt&flingor + frukt men skillnaden är dne att pappa fixade idag) och sedan ska jag möta upp Sara och vi ska gå en promenad i det sköna vädret(och äta vinbärskaka?) Måste även ringa min faster och tacka för inbjudan till dom på lördag,är det inte lite märkligt egentligen; jag fyller år,men dom bjuder in oss och annordnar en fest för mig och ger mig presenter? Vi hinner aldrig bjuda in dom,dom hinner alltid före. Hur som helst trevligt ska det bli,hon har hotat mig med att visa upp bilder från när jag va rliten på deras projektor. Min faster lyckas alltid ha kameran med sig när man minst önskar det..
Så Grattis till mig själv,och tack till er andra. Hoppas eran dag blir lika fortsatt lyckad som min.

                                      image148
                                                                    
        


Kommentarer
Postat av: sara

grattis grattis :)

Postat av: Shortcut

GRATTIS GUMMAN :)

2007-07-06 @ 00:05:02
URL: http://shoortcut.blogg.se/
Postat av: Elica

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKLING.
HAR VARIT BORTA, NÅGONSTANS LÅÅNGT BORTA UTAN TÄCKNING PÅ MOBILEN, SÅ FLÅT MIG. ÄNTLIGEN 16!! <3

2007-07-06 @ 23:46:31
URL: http://elica.blogg.se
Postat av: Geirmathilda

Brilliant site. Cheers.

2008-12-15 @ 15:48:05
URL: http://geirmathilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback