Förälldrafri weekend!

Åh vad jag älskar när mina förälldrar reser bort,det har dom gjort 2 helger nu. Emma och Sara fick sova över,eller aa stanna över. Sova gjorde vi inte direkt,alls..någonting. Vi kollade på äckliga Hustle och knäppa AlltOmMinBuske-filmen,och sedan åkte vi till statoil24 klockan 02:00 på natten(morgonen?) för att köpa djungelvrål,till mitt och Sara's lakritsbehov. Sedan stekte vi pankakor tills 5 på morgonen för vi blev hungriga och kännde för frukost innan läggdags(evigheter sen jag åt pankakor,gud va djag har saknat det.Goda blev dom också efter andra försöket med en smet som Emma lyckades förstöra fniss) Så kan det gå,härlig helg tillbringades med dom bästa. Även Patsy gjorde ett beslk på lördagseftermiddagen,vi kollade på Breakfest at Tiffany's och åt upp typ alla mackor som fanns i huset,typsiskt oss,alltid äta massor. Mums!
Njut av the pics.





Kommentarer
Postat av: Patsy

Matvrak for life! :D
<3

2007-07-04 @ 11:33:23
Postat av: Emma

stora tuttar men äckliga pannkakor

2007-07-05 @ 00:07:33
Postat av: Juonap

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback