Dagens 10 bästa

        1.Mitt nya röd/vit rutiga paraply i detta äckliga väder
        2.Gallerians chokladbronwies(med glassen jag hoppade över,godaste ändå!)
        3. Josefine som är en ängel och sover över hos mig när jag är ensam hemma,som dessutom tar på sig uppgiften att platta mitt långa knäppt tjocka hår.
       4. Att shoppa inne i stan när det regnar. För det är fantastiskt lite folk ute då,pga av att alla är rädd för regnet verkar det som. Varför? Det mesta faller ju ändå bredvid dig.
       5.Söta killar som är sociala på tunnelbanan hem och gör resan hem lite roliga plus att man känner sig uppskattad och inte helt borta.
       6. Earl Grey' te med honung
       7. Att jag får använding för min fina nya regnjacka,det är ändå ett plus. Den är väldigt fin och svart
       8. Kelly's nya
Never again .Underbar
       9. Vita manikyrerade naglar
      10 Att jag har hela huset för mig själv fram tills fredag! Sedan drar jag iväg till norrland(vemdalen).

..Nu måste jag städa upp lite efter helgens 'händelser' innan Jossan kommer över! Måste dessutom diska innan mamma ringer och kollar hur jag mår,om hon frågar om jag gjort det så märker hon om jag ljuger. Tom i telefon! Hur funkar förälldrar egentligen.

Kommentarer
Postat av: Frida

ja det är det värkligen fröken lindh :)

Postat av: amelie

ja vem behöver inte paraply nu! usch hatar regn!

2007-07-24 @ 09:00:42
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Anna

Mm, brownies & te! Mums, mums.
Det kommer alltid någon när man minst anar och inte alls planerar det tycker jag.

2007-07-25 @ 13:55:19
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Noahmelissa

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2010-05-14 @ 08:16:54
URL: http://noahmelissa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback