2 dagar kvar

Igår blev allt fantastiskt underbart. M kom äntligen och hälsade på här ute 'i skogen' som han kallade det,haha. Själv tyxker jag däremot att det inte är sån stor skillnad på Upplands Väsby och Järfälla,förutom att i UV går hela e4an igenom samhället..Efter mycket om och men så lyckades vi hitta varann,jag fick guida honom genom skälby haha och han var lagom glad när han kom fram,lyckat första möte säger jag.
Vi gick en lång äcklig promenad bland iglar och sniglar i regnet och sedan satt vi bara inne och myste i soffan framför tvn hela kvällen,framför tvprogramm jag idag inte ens minns. Ett bra tecken,tycker jag.
Vi visste att sista tåget gick vid 1,men det 'missade' han. Jättebra eftersom jag är trött på att sova ensam hemma där det alltid låter i fogarna och knäpper överallt,och det låter som att någon går i trappan fast ingen gör det.
Han tycker även att våran fina "gröna damen"-tavlan var läskig som alla andra som ser den i vårt vardagsrum,haha själv tycker jag den är fin (fast en aning läskig).
Det slutade iallafall med att M fick sova över,fast vi sov inmte särskilt mycket utan låg upp och pratade hela natten,tills vi blev hungriga och åt fil&flingor och körsbär!
Är på väg att ta en tupplur nu och ta igen lite sömn från igår,snart kommer Sara hem från jobbet och då är det en långpromenad som gäller för oss!



image154image155
                           Favorit-sommarklänning från ASOS. vill ha innan jag åker till norrland..

                                  

                                    - Först Missoni klänning med bälte,andra Missoni jackan.
                                    - Anna Sui-topp turkosblå/svart med print.
                                    - Chloé-koftan,höstens måste.

      
Jag antar att det inte bara är jag som hänger inne på net-a-porter och kollar in rean?
                                


Kommentarer
Postat av: Elica

haha.. gröna damen ger mig fortfarande mardrömmar ;p

Postat av: Mathias

Säg sanningen ellinor...du TVINGADE mig stanna :)

2007-08-19 @ 18:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback