Vårkänslor

Vårkänslor
Nu när allt vårmode börjar komma in i butikerna efter vinterns sista reor,så börjar jag först och främst leta efter en Vårjacka. Båda mina favoriter kommer från La Redoute(Mycket prisvärd online-shopping). Kakhi färgat känns lite mer vågat än mitt vanliliga svarta val. Går bara att beställas på nätet,och leveranstid beräknas vara upp till 8 dagar. Skor väntar jag med,eftersom jag fortfarande går och hoppas på snö!

Föressten,så glöm inte:

Gratis modevisning i Kulturhuset

Fashion for Zambia
Gratis modevisning i Kulturhuset. Missa inte!

Vad? En välgörenhetsmodevisning för att ge ekonomiskt stöd till Monze Secondary School i Zambia. Unga lovande designers visar sina kollektioner. GRATIS inträde med möjlighet att lämna bidrag.
När? Lördagen den 27 januari, 2007 kl. 15:00.
Var? Lava - Kulturhuset, Sergels torg.


Kommentarer
Postat av: Patty

Vi borde lätt gå och titta på det, jag tror min kompis ska gå modell :D

Postat av: Hannah

Spännande!

2007-01-08 @ 21:06:06
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Nicolasmolly

It is the coolest site,keep so!

2010-02-10 @ 10:58:12
URL: http://nicolasmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback