tidig lördag morgon

Här sitter man,klockan är snart ett och jag är för trött för att sova!
Hade en trevlig kväll hemma hos sara ikväll med alla tjejerna,varför är vi alltid hemma hos sara? kanske är för att vi gillar henens gråa mjuka soffer så otrooligt mycket.
Sitter just nu och skalar mig en apelsin och kollar på Gudfadern 2 på tv4 guld. Den håller på till halv 4
Kan inte beskriva hur otroligt skönt det är med helg,och hur mycket jag verkligen behöver den här ledigheten..ska bara sova imorgon,och kanske åka och handla. Är också min tur att laga middag imorgon
Måste köpa en ny recept bok,har gjort i princip alla i vår nuvarande kokbok.
Nua har äntligen min Jacka och övriga kläder kommit som jag beställt till resan för spanien,great.
Mitt nya diadem är så jävla tajt,att det ger mig huvudvärk. Inte bra,sitter och spänner ut det hela tiden. Mina tinningar värker. Måste göra mig i ordning och dricka några glas vatten,sedan kan jag sova.
Eller iallafall ligga och läsa nya ELLE i sängen!
s.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback