Sverige är vackert,om man slipper leva i det

Har fullkomligt tränat ihjäl mig idag. Helt slutkörd,jag kan inte gå,räknar med att bara ligga imorgon med den träningsvärken jag redan känner av. Pappa var iallafall snäll som skjutsade dig mig och hämtade mig från gymmet,var väldigt tveksamt att jag hade orkat gå hem.
Skulle följt med mamma och och handlat till middagen imorgon på trettondagsafton då vi ska ha en massa gäster,både släkt&väänner. Det enda jag hann uppfatta var någon om vitsås och saffranspanacotta som hon skulle bjuda på,förhoppningsvis inte tillsammans. Varför hon ville ha mig med är bara för bärhjälpens skull,ingen kär "mor-dotter"-aktivitet,nejnej.
Har lovat att vara hemma imorgon kväll och vara riktigt sällskaplig hade jag tänkt,har valt det själv för det finns oerhört mycket att prata om just nu,och för en gångs skull kan samtalsämnena leda till mig.
Är inte narcisstisk,men ni vet själva hur släktmiddagar kan vara när dom maler på om människor och platser som inte längre finns eller inte alls har något av värde för omvärlden.
Just nu är jag riktigt trött på Sverige och jag har nästan en dödslängtan,fast jag står väll ut tills vecka 9..Då det blir CÖ. En sak jag däremot inte tröttnar på är HERMÉS,och deras
parfymutbud,amazone är den jag vill ha.
Ska följa med på ett tupperware party med mamma hos hennes vänninor och en tjej där som reser OTROLIGT jävla orättviisst mycket(new york,japan,kapstaden m.m) köper alltid kläder av alla slag och prylar från olika märken när hon är där,till bra priser. Som hon sen alltid tar med på deras träffar,så jag ser fram emot att få följa med. Christina heter hon, mamma och hon är även lite släkt med varann
nu ska jag gå och kolla på den gamla 80tals serien 21th Jump Street med Depp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback