Nya Tider

Dom första dagarna på det nya året,har varit väldigt blandade. Jag har ångest inför skolan,har en massa att hinna med dom sista dagarna i ledighet och har tränat för lite! Dessutom börjar jag få återfall på en viss person,och jag blir så trött på mig själv för det är inte första gången heller. Minsta lilla sak och jag är fast och det känns som att det går baklänges igen. Trodde jag var över det där
Försökte idag shoppa bort alla dliga känslor,men nu såhär efteråt så kommer dom ändå tillbaks.
Whats a girl supposed to do?

Tre viktiga nyårslöften att hålla:
Träna mer/äta sundare
Förbättra min spanska
Göra mindre impuls-inköp

Om 6 månader,precis,så kommer Josefine hem och jag kan verkligen inte förklara hur glad jag är över det. Jag skrek i telefonen när mamma berättade det,att min bästis som flyttade när vi gick i andra klass ÄNTLIGEN ska flytta hem från Amsterdam. Hon hälsade på mig,akut för några dagar sen,då hon var på väg att åka hem igen härifrån och vi inte hunnit träffats riktigt och ville bara hälsa på. Vi började redan planera jättemycket som vi ska ha för oss i sommar,vi har en massa att ta igen. Dessutom ska jag säkert åka och hälsa på henne några dagar i vår.
Då ska hon visa mig alla "Coffe Shoops" där,HAHA!
Hennes familj ska flytta tillbaks till deras gamla hus som ligger ett kvarter härifrån,till deras söta gula radhus bredvid lekparken vi lekte i som små,jag blir så nostalgisk av att tänka på det. Men den här gången är det iallafall glädjetårar som kommer. Jag känner att 2007 kommer bli ett superbra år,och det läskiga var att för någon vecka sedan när jag läste mitt astro om hur "Kräftans 2007" skulle bli stod det just att sommaren är speciellt din årstid i år och att i juli(då hon flyttar hem) skulle jag uppleva ett kärt återseende.
Jag tror vanligtvis inte alls på horoskopen, men nu var det bara ett sånt sammanträffande.
Föressten så är det bara 5 dagar kvar tills skolan börjar,och jag måste catcha rätt dygnsrytm. Ska nog lägga mig snart,fast frågan är om jag kan sova för jag är helt ensam hemma och jag hör ständigt ljud i trappan som att någon går där. Jag har hyrt massa filmer,så blir nog det men huvudsaken är ju att jag iallafall ligger i sängen och vilar.
Imorgon fyller också Sara år. Så jag ska överraska henne imorgon och väcka henne någorlunda tidigt.
Hon ska få en äkta "SWEET SIXTEEN" för det förtjänar hon.

S. e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback