Måndag vecka 3

Är sådär halvt sjuk,men inte tillräckligt för att stanna hemma. Ont i halsen och det gör ont ända upp i tinningen om jag nyser. Sitter och dricker tekopp efter tekopp men det hjälper inte,utan får snarare min hals att ömma och svälla. Några tips på förkylningskurer? jag är i behov av en.
Det bästa är iallafall ett jag har pratat med en viss person idag,och lyckonivån steg över det vanliga.
Så så hemskt har det inte varit.
Kom nyss hem från gymmet (och ja,jag vet..gymma är det sista man ska göra när man är sjuk) Men jag har inte varit där på hela helgen och kännde mig så ohälosam. Dessutom när jag var på saras tjejmiddag  helgen och åt aaaaaaalldeles för MYCKET av allt!
Måste läsa en del av ondskan strax,och sedan plugga in massa olika kaffesoter av någon anledning till hemkunskapslektionen på onsdag. Helt onödigt eftersom jag kommer glömma dom en dag efter. Jag kan dom viktigaste,Latté Cappuchino och Frappuchino. Nu blev jag sugen på Kaffe bara för det,men dricker jag något mer som innehåller koffein eller annat uppiggande så kommer jag antagligen inte kunna sova sen så,not.
OJ nu har jag missat en del av Ally Mcbeal,vilket går före pluggandet! CIAO

Kommentarer
Postat av: Amanduslina

many thanks for your dedications to this world


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback