I love fridays

Hej gott Folk,Ikväll blir det partaj på Tyresö med sara,ida och flera! Har just lagat en delikat måltid och ska nu in i duschen. Måste ha good tid på mig att platta håret och göra mig i ordning. Jag är en sådan tidsoptimist. Imorgon kväll blir det tjejmiddag hos sara,betydligt lugnare och bara en skön kväll.
Måste ta mig in till stan med mamma imorgon och köpa en present till henne + blommor,för det är tradition.
Tror jag måste få lite massage av pappa också innan jag sticker för jag har såå grymt ont i mina axlar och rygg efter hård träning 3 dagar i sträck. Imorgon blir det ingen träning alls,en promenad på sin höjd.
Nu måste jag fortsätta och planera klädseln för ikväll.
Kanske..
turkosgrön babydoll-tröja
svarta cheap monday jeans
och
svarta pumps är något?(som packas ner för dom går inte med i denna slasksnö)

Kommentarer
Postat av: Patsy

Vet du när nästa fest hålls? Jag håller på att du av utråkadhet, förresten. NorrA Reals intagnings poäng för iår är medel 290 och lägsta var 270. :P
love P.

Postat av: Lindhen

inte riktigt,men det är hemmafester lite varstans hela tiden. du hänger med nästa gång,veesst? :D

2007-01-14 @ 19:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback